Moduł Aura CRM
Aura CRM jest odpowiednim rozwiązaniem dla firm poszukujących programu do efektywnego ewidencjonowania oraz zarządzania informacjami o kontrahentach. System Aura CRM gromadzi te dane, przechowuje je oraz ułatwia ich wykorzystanie – jego podstawowym zadaniem jest bowiem ewidencja zadań oraz zdarzeń powiązanych z kartotekami kontrahentów.
Aura CRM dostosuje do obecnych i przyszłych procesów i wymagań Twojej firmy. W systemie Aura CRM możesz samodzielnie – bez konieczności korzystania z usług informatyków – dopasować system do swoich oczekiwań poprzez:
- Stworzenie dowolnych pól, które będą opisywały karty Klientów
- Dowolność w tworzeniu rodzajów zadań i zdarzeń w systemie oraz pól opisujących każdy rodzaj zadania czy zdarzenia
- Przygotowanie indywidualnie dostosowanych pulpitów dla wybranych użytkowników
- Przygotowanie indywidualnych wzorów dokumentów, ofert i wiadomości e-mail
- Zarządzanie uprawnieniami użytkowników
- I mnóstwo pozostałych ustawień
System Aura CRM pracuje na popularnych przeglądarkach, dzięki czemu uzyskasz do niego dostęp wszędzie tam, gdzie jest internet. Intuicyjny interfejs jest łatwy i szybki w obsłudze niezależnie od tego, czy programu używasz na smartphonie, przenośnym komputerze czy jednym z wielu innych urządzeń zdolnych uruchomić przeglądarkę internetową.
Dzięki zintegrowaniu Aura CRM z oprogramowaniem ERP wykorzystywanym w Twojej firmie, informacje o Twoich Klientach będą z nim zawsze tożsame. Umożliwi to Twoim pracownikom szybki i niezależny od centrali dostęp do informacji mających kluczowy wpływ dla jakości współpracy z kontrahentami. Nie trzeba więc już przepisywać danych ręcznie, są one również łatwo dostępne dla wszystkich pracowników dysponujących odpowiednimi uprawnieniami. Wreszcie – dzięki integracji, informacje w CRM są zawsze aktualne.
System Aura CRM umożliwi Ci zautomatyzowanie najróżniejszych procesów handlowych, takich jak planowanie działań lub tworzenie ofert. Dzięki gromadzonej wiedzy o kontrahentach, program w znacznym stopniu usprawnia prowadzenie z nimi nie tylko rozmów, ale również i korespondencji (e-mailowej). Dzięki Aura CRM każdy z pracowników odpowiedzialnych za kontakt z kontrahentem ma dostęp do bazy wiedzy przedsiębiorstwa.
W jaki sposób system Aura CRM może usprawnić pracę Twojej firmy?
- Koniec z przesyłaniem raportów w mailach i żmudnym scalaniem i agregacją danych – Aura CRM daje możliwość oceny pracy handlowców i innych pracowników korzystających z systemu w czasie rzeczywistym, bez konieczności przesyłania dziesiątek plików z raportami – w końcu można skoncentrować się na analizie i usprawnianiu działań, zamiast na gromadzeniu danych.
- Lepszy wskaźnik retencji Klientów – nie odejdą razem z handlowcami. Dzięki Aura CRM wszystkie kluczowe informacje na temat współpracy z Klientami i relacji z nimi mogą być gromadzone w firmowej bazie danych, zamiast w głowach i notatnikach handlowców – rotacja pracowników działu handlowego nie musi już być tożsama z utratą zaufania i relacji z Klientami odchodzącego pracownika.
- Większa efektywność w pozyskiwaniu nowych Klientów – Aura CRM ułatwia współdzielenie wiedzy o szansach sprzedaży przez uprawnione osoby. Koniec ze spowolnieniem procesu sprzedaży w wypadku nieobecności pracownika, czy dublowaniem działań w procesach sprzedażowych wymagających udziału kilku osób.
- Lepsza obsługa istniejących Klientów – Aura CRM umożliwia pracownikom natychmiastowy dostęp do informacji o kontrahentach, niezależnie od lokalizacji. Pracownicy nie będą już musieli szukać informacji o Klientach w plikach, segregatorach, czy u innych osób.
- Większa skuteczność działań promocyjnych – Aura CRM umożliwia segmentację kontrahentów ze względu na dowolne kryteria, oraz ułatwia wybór grup docelowych pod kątem planowanych kampanii marketingowych. Masowa wysyłka e-maili i masowe planowanie zadań pozwolą sprawnie dotrzeć z komunikatem marketingowym przygotowanym na potrzeby danej grupy docelowej lub segmentu.