SYSTEMY SYMFONIA
Firma „Pomarex” oferuje Państwu szeroko pojętą pomoc przy użytkowaniu oprogramowania Symfonia. Zarówno dla nowych klientów jak i klientów, którzy już posiadają oprogramowanie Symfonia świadczymy usługi takie jak wdrożenia programów firmy Sage, szkolenia z obsługi oraz informujemy na bieżąco o najnowszych promocjach i aktualizacjach produktów.
Nawet jeśli Państwa firma znajduje się poza granicami Lublina jesteśmy w stanie szybko zareagować na wszelkie trudności w obsłudze programu dzięki możliwości zdalnego połączenia, bez konieczności wizyty osobistej w Państwa firmie. Jesteśmy przekonani, że dzięki solidności i właściwemu wyszkoleniu naszych pracowników jesteśmy w stanie zagwarantować długą i owocną współpracę.
W ofercie programów należących do rodziny systemów Symfonia znajdują się:
Program realizuje wszystkie zasadnicze operacie księgowe, począwszy od budowania planu kont i łatwego księgowania dokumentów, poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, aż do gotowych lub zdefiniowanych przez użytkownika zestawień i sprawozdań.Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl
Program przeznaczony jest dla firm prowadzących uproszczoną księgowość. Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z ZUS. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl
Program wspomaga i przyspiesza pracę działów lub innych komórek ekonomicznych w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie SYMFONIA Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Program ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzi ewidencję miejsc użytkowania środków i ich części składowych.
Program wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Kompleksowo obsługuje wszystkie formy zatrudnienia w tym także umowy cywilno-prawne. Zgodny z obowiązującym prawem pracy. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie i ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z US i ZUS. Obsługuje elektroniczne polecenia przelewów wynagrodzeń oraz płatności zaliczek na podatek dochodowy, ZUS. Współpracuje z aplikacją Płatnik oraz systemem SODiR. Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy.
MAGAZYNY, SPRZEDAŻ, USŁUGI, ROZLICZENIA
Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Współpracuje z drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl
Program wspomaga obsługę sprzedaży w firmach usługowych i handlowych (nieprowadzących gospodarki magazynowej). Wystawia niezbędne dokumenty sprzedaży i zaliczek. Rozlicza transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Obsługuje drukarki fiskalne. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl
Aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych, będących w obiegu przedsiębiorstwa. Umożliwia ich wysyłanie oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Gwarantuje bezpieczny, szybki i co najważniejsze tani sposób zarządzania elektronicznymi fakturami.
e-Deklaracje to bezpieczne i proste w obsłudze narzędzie do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Proces składania deklaracji przebiega w pełni automatycznie, a Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest przesyłane zaraz po wysłaniu dokumentów.
Program wspomaga technologiczny proces wytworzenia produktów. Pozwala na zdefiniowanie i zaplanowanie poszczególnych etapów produkcji. Umożliwia efektywne zarządzanie procesem produkcji, gospodarowanie kosztami oraz ewidencjonowanie powstałych odpadów. Usprawnia pracę działów produkcji, handlowych i księgowych. Sprzyja optymalizacji produkcji i wpływa na znaczne obniżenie bieżących wydatków.
Program "Nasz Bank" usprawnia komunikację pomiędzy Systemem Symfonia a bankami obsługującymi rachunki firmowe. Ogromnym atutem aplikacji "Nasz Bank" jest szybsze przesyłanie danych do systemów bankowości elektronicznej. Pomaga unikać błędów, które często towarzyszą ręcznej obsłudze płatności. Wszystkie te udogodnienia sprawiają, że obsługa każdej płatności staje się prosta i przyjemna.
Zobacz cennik programów Sage
copyright Sage Sp. z o.o.